III Akademicki Nocny Rajd Próby i Poznania z Radomia do Błotnicy już 24 października.

Już po raz trzeci wyruszy do Błotnicy Akademicki Rajd Nocny, w czasie którego będzie można nie tylko zmierzyć się ze swoimi słabościami, wziąć udział w rywalizacji na czas i punkty, ale również poznać (przypomnieć sobie) wiele inspirujących historii z Biblii. Na rajd obowiązują zapisy osobiście w DA i internetowo. Zespoły biorące udział w rajdzie mogą składać się 2-5 osób. Mogą brać w nim udział osoby od 16 roku życia (za pisemną zgodą rodziców).

Trasa rajdu przebiega przez tereny zabudowane, pola i lasy. W trakcie rajdu uczestnicy będą rozwiązywać zadania a ostatecznie wszyscy spotkają się w Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia w Błotnicy.

Przypominamy, że każdy uczestnik musi być wyposażony w kamizelkę odblaskową i latarkę. Radzimy też ciepło się ubrać, bo pogoda nie będzie już tak rozpieszczać:)

W tym roku na trasie przygotowano 6 punktów kontrolnych. Uczestnicy ubrani w kamizelki odblaskowe i z latarkami będą musieli w jak najkrótszym czasie i zdobywając odpowiednią ilość punktów przejść wyznaczoną trasę z Radomia do Błotnicy. W Rajdzie mogą brać udział zespoły 3-5 osobowe, które mogą wybrać sobie nazwę bądź reprezentować określoną instytucję czy grupę . Dla zwycięzców Będą Atrakcyjne Nagrody!

Rajd rozpoczyna się Apelem Jasnogórskim o godz. 21.00 w Duszpasterstwie Akademickim na ul. Rapackiego (obok kościoła pod wezwaniem św. Jadwigi)
Rajd kończy się Mszą Świętą o godz. 6.30 w Sanktuarium w Starej Błotnicy godz. 7.00 ? odjazd autokarem spod Sanktuarium do Radomia
(za dodatkową opłatą 10 zł za powrót).
Warunki uczestnictwa:
Pełnoletniość lub grupa z opiekunem pełnoletnim i ubezpieczeniem we własnym zakresie
Uczestnik dokonał zgłoszenia na rajd przez formularz http://odu.pl/rajd, otrzymał potwierdzenie lub dokonał zapisu w siedzibie Duszpasterstwa Akademickiego przy ul. Rapackiego
Uczestnik posiada identyfikator
Podpisane oświadczenie (zamieszczone w załączniku)
Uiszczenie opłaty wpisowej ? 10,00 zł +jeśli potrzebujesz to 10,00 za autokar powrotny.
Udział mogą wziąć osoby tylko wcześniej zapisane, które otrzymały potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Zgłoszenia przyjmujemy do 23.10.2014 r.

W razie jakichkolwiek pytań Pisz na e-mail: bisinski.pawel@gmail.com z przyjemnością odpiszemy.

Link do formularza zgłoszeniowego http://odu.pl/rajd,
Pamiętaj dddddla zwycięzców będą atrakcyjne nagrody!

2014-10-20T13:22:25+02:00
Ta strona używa plików Cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. OK